pondělí 27. dubna 2015

Skirt HOT or NOT?

Ano, po dlouhých třech měsících jsem tu s outfitem. Móda mě baví, ale ne často se obléknu tak, že bych to chtěla zveřejňovat na blogu. A druhý problém je s tím, že mě nemá kdo fotit, dneska jsem odchytla bráchu při obědové pauze. :D :)

Sukně jsem celou střední školu nenosila a neměla ráda, spolužáci a učitelé mě poprvé viděli v sukni až u maturity. :D
Ale letošní jaro jsem se s nimi celkem skamarádila a hledám další a další kousky. :)
Tuhle mám od léta z Drážďan (obchod Steiburch, přímo na Pragger St.).
K tomu tričko, které je na zádech krajkované z Tally Weijl, cardigan z New Yorkeru, Slipony - Baťa.


Nosíte rády sukně a šaty? :)
Foceno na Samsung galaxy S3.

4 komentáře:

  1. Já nosím sukně moc ráda, bohužel jsem je letos ještě moc neprovětrala :) Jinak moc moc moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si je teď oblíbila, ale stále se v nich necítím nejlíp, když třeba fouká vítr.. :D A moc děkuju, jsi milá♥:)

      Vymazat
  2. Já sukně vůbec nenosím, v mém šatníku je jen jedna, kterou jsem na sobě ještě neměla :D ale přitom se mi sukně na jiných libí, ale na mně ne :D Tobě to moc sluší! Kolik stály ty boty? Jsou hezké.

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám asi 4 no, ale tahle je nejoblíbenější :D :) Botky jsou za 600 z Bati :D :) A moc děkuju :))

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)