pátek 1. května 2015

I love you, May.♥

Přeju vám krásný prodloužený víkend, i ten další a vlastně celý květen!
Můj nejoblíbenější měsíc je tu. :)
Jasně, teď si všichni řeknou, že to je určitě oblíbený měsíc, protože mám narozeniny, a ano, i tohle je důvod. :D
Letos se nám poštěstilo a oba svátky vycházejí na pátek, no není to skvělé?
Navíc mě tento měsíc čekají dva koncerty. Rytmus a Smack! Prostě tento měsíc je, na co se těšit. :)

I když dnešní počasí na to nevypadá, věřím, že v květnu už bude teplo a sluníčkooo. :) Já boyfrienda nemám, takže se ani nechystám jít hledat rozkvetlou třešeň. :D

Jediné co chystám je sledovat hokej. Bože, můj nejoblíbenější sport, vlastně jediný, na který mě baví se dívat. Jak naživo, tak v televizi. Už se nemůžu dočkat až to začne a budu sledovat každý zápas! :D

A co vy, koukáte na hokej?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)