neděle 26. dubna 2015

Mám, co jsem chtěla #03

Poslední dobou jsem nějaká líná, co se týče blogu. Neříkám, že nemám čas, protože ho mám, ale k blogu jsem se nemohla dokopat. Prostě nechci psát nucené příspěvky. :) Ale dnes už mám o čem psát, tak ven s tím.

Minulý týden mi přišly dva balíčky, jedna objednávka z myeos.cz a pak tričko od libereckého zpěváka Sebastiana. :) Z obojího jsem měla a mám obrovskou radost, nečekané, že? :D


V pátek jel brácha s taťkou do Německa a měli v plánu jít i po obchodech, tak to jsem samozřejmě musela využít a zaúkolovat je. :D 
Poprosila jsem je, aby se mi koukli po korektoru od Maybelline, který u nás v česku není k dostání, leda na nějakých internetových stránkách. Každopádně hoši nezklamali a po dlouhém pátrání po odstínu 'light' mi ho koupili.:D Aplikace je příjemná a kryvost zatím dobrá. :)

2 komentáře:

  1. Ty máš šikovného bráchu a taťku :D Já kdybych tohle dala za úkol těm mým, tak nevím, jak by to dopadlo :D Ocenila bych kdyby se tento korektor dostal konečně k nám :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám, ale oni z toho mají zážitek ještě do teď. :D Noo, časem snad ano, takhle je to se vším.. :/ ČR jako poslední.. :D

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)