pátek 17. dubna 2015

My workout!

Zdravím! Vím, v poslední době nejsem moc aktivní, ale místo psaní článků jsem se dala na posilování. :)
Už dlouho jsem se přemlouvala a stále jsem byla líná začít. Teď je to už 14 dní, co pravidelně doma posiluji (stehna, paže, břicho). Do toho jsem začala zdravěji pít (přestala jsem pít kolu) a začala pít vodu s citronem, okurkou, jahodami nebo čímkoliv jiným, co vám vodu ochutí. To už jste mohly vidět na mém instagramu (eliskavackova).

Když budete chtít o mém cvičení vědět něco víc, tak můžu zkusit něco napsat. Každopádně mi držte palce, ať mi to vydrží. Ale ty malé výsledky, které už pozoruji mě do toho hrnou sami. :)

Přidávám motivační obrázky z WeHeartIt.com.

3 komentáře:

  1. můžeš o tom cvičení něco napsat :) jinak držím palce ať vytrváš ;)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Co cvičíš? A jak dlouho? Už jsem chtěla taky posilovat, ale nenašla jsem nic, co by mi vahovovalo. Moc děkuju za odpověď, fakt mě to zajímá.

    OdpovědětVymazat
  3. Cvičím podle youtube kanálu XHIT Daily, většinou když procvičuje taková blondýnka, nebo jejoch cvičení podle Victoria Secret :))

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)