pondělí 13. dubna 2015

John Green, market

Tak namáhavý víkend jsem dlouho neměla.
Letos jsem byla poprvé v Praze, přitom to mám necelou hoďku vlakem.. Mrzí mě, že se tam nedostanu častěji a neznám to tam více. Trefím všude jen díky mapám v mobilu.. :/ Bloges market byl celkem fajn, ale na ten listopadový nemá.. Vlogy nebudou, jelikož jsme natočily jen jak jdeme tam a pak jsme úplně zapoměly točit a nějak se na to vybodly.. :D Fotky však budou, ale až se dostanu k PC, což bude nejspíš zítra.

Jinak v neděli bylo celkem fajn počasí, tak jsem rodičům pomáhala na zahradě. Probudit ji, ostříhat stromy, uklidit terasu, na které jsme si pak rovnou dali oběd. Tohle počasí se mi prostě líbí nejvíce.

Dnes jsem byla v práci a pak jsem šla vystát bráchovy lístky do divadla. Proč vystát? Předprodej začínal v 14:00, ale v 11:50 jsem šla kolem divadla a už tam stálo 14 lidí.. Tak jsem tam čekala jako patnáctá, povídala si s kámoškama, které jsem potkala a stála tam v bráchy bundě. :D Ano, spousta lidí na mě divně koukala, ale to nevadí, hlavně že mi bylo teplo (tepleji). Lístky jsem koupila a za odměnu (nic jsem nechtěla) dostala novou Greenovku 'Příliš mnoho Kateřin". Jsem za to moc ráda, protože Papírová města jsem dočetla a teď jsem ve 3/4 Hledání Aljašky.

Dneska jsem se nějak moc rozkecala a vy z toho stejně nic mít nebudete. = Zbytečný článek.

Máte rádi knížky od Johna Greena?

3 komentáře:

  1. Nemám ráda tak moc knížky jako jeho výroky. Ty od něj miluju nejvíc. Příliš mnoho Kateřin jsem si chtěla koupit, ale zatím, co jsem četla recenze, tak mě to moc nezaujalo. Asi bude lepší, když si to jen stáhnu do čtečky a dám přednost jiné knize :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jeho knihy vždy hrozně rychle 'zhltnu', až mě to mrzí. :D Tuhle jsem dostala od bráchy a jsem ráda, že mám další do sbírky..:) Mě mrzí, že Hvězdy nám nepřály jsem četla v pdfku a nemám je jediné v knižní podobě. Ale co, třeba si je někdy koupím a přečtu znovu :)

      Vymazat
    2. TFIOS mě nebavilo, ale zase obal knížky je dokonalý. Ty citáty miluju. Celkem mě štve, že i na ostatní obálky nedají nějaký citát. V každé knížce je. Jen teď na každou píšou "Od autora..." :D

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)