sobota 28. března 2015

Mám, co jsem chtěla #02

Tak koukám, že tento druh příspěvků bude asi častěji, než by měl být. :D
Ale jelikož se tento týden do českých DM dostala báze Baby Skin od MNY, kterou jsem hrozně chtěla, tak to jinak ani nejde. Navíc je hned zlevněná na 169 korun, což mi přijde vážně lidová cena. :)

Ale moje závislost na roztomilých věcech pokračuje, tak vám ještě ukážu můj nový obal na mobil od Victoria Secret - PINK! Je tak sladký, a neříkejte, že to není pravda!♡

6 komentářů:

  1. Už si bázi vyzkoušela ? Jaká je? Taky o ní uvažuji ale furt nějak nevím no :-/

    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele dneska jsem jí zkusila poprvé. V půl sedmý ráno jsem ji nanesla(stačí kapka na celý obličej), pak jen Catrice camoufkage korektor a na to pudr od Dermacolu. Teď, po 12-ti hodinách jsem se odličovala a byla jsem překvapená. MILE! Zbylo toho na mě víc, než obvykle, když jsem používala denní krém. Jsem za něj ráda. Teď se jdi namalovat na večer a hned po Baby Skinu opět sáhnu. :)

      Vymazat
  2. O téhle bázi uvažuju, musím si ještě přečíst nějaké recenze a když budou kladné ohlasy tak si pro ní v pondělí zajdu :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Ale četla jsem i ne moc dobrý názor na ní no.. je to hlavně o pleti asi:))

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)