pondělí 6. dubna 2015

Birthday wishlist!

Juchuu! Za měsíc mám norozeninky!♥ 
Takže dneska vám ukážu, co si přeju.:))
Samozřejmě ne od vás, ale od sebe nebo rodiny. 
eos - ten už jsem si objednala, na myeos.cz, o víkendu, ale stejnak ho sem dávám,  protože se mi do koláže hodil :D :)

body sprej - ten si chci koupit v Drážďanech v drogerii Müller, až se tam zase dostanu :)

MAC - ano ano, těch rtěnek bych chtěla milion, s první nejspíš začnu v sobotu.. jedu do Prahy, tak mám v plánu si nějakou koupit♥ o další si možná řeknu k těm narozkám :))

Olympus - rodiče mi chtějí pořídit foťák a já jim za to předem moc děkuju, protože se svojí výplatou bych na něj šetřila asi do Vánoc. :D
přeju si nějaký model z řady PEN, a konečně vám budu moc naplno kvalitně fotit i natáčet videa! :))

1 komentář:

  1. Tělový sprej si chci teď někdy taky koupit, ale budu ho od VS objednávat přes parfums :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)