úterý 24. března 2015

Mám, co jsem chtěla! #01

Dneska mě napadl nápad (super spojení, Em) na novou sérii článků, a to 'Mám, co jsem chtěla!". Bylo by to občas, když se mi prostě splní nějaké přání, nebo si odškrtnu něco ze svého wishlistu. Snad se vám to bude líbit, a třeba vás inspiruji. :)

Přišly mi nové botky, které jsem hodně dlouho sháněla a ulovila až teď. Chtěla jsem slipony, a kamarádka mi doporučila zajít k Baťovy, že má velký výběr. Tak jsem šla a vážně tam bylo spousta variant, vzorů a barev, ale ani jedny neměli v mé velikosti (38 mi byly malé, 40 velké). Na blint jsem si teda botky objednala z eshopu, a modlila se, aby mi 39 byla, jelikož to je má premiéra bot od Bati.
Všechno naštěstí v pořádku proběhlo a botky padnou jak ušité. Navíc mají na eshopu při objednávce nad 500 poštovné zdarma, tak mě boty vyšli na stejnou cenu, jako v kamenném obchodě, a to 699,-.

Nákupům zdar! ♡

6 komentářů:

  1. Sú nádherné! :) dávam palec hore :) :) aj ja po nich už dlhú dobu pokukujem a rozmýšľam že si ich kúpim.

    http://renkaartandlife.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je právě sháněla hrozně dlouho:))
      Jsou skvělý, kupuj!:)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Navíc pohodlné, dnes jsem je měla poprvé na sobě a ani jeden puchýř! Jsem celkem zírala:))

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)