úterý 17. února 2015

Wall art, DIY

Čistě bíla stěna mě celkem brzo omrzela, a tak jsem si řekla, že jí opět nějak obzvláštním. Hned jsem začala hledat citáty, a přemýšlela, co by se ke mě tak hodilo. Nakonec mě stejně napadlo něco,  co mě vystihuje, nebo spíš vystihuje mou lásku ke psím mazlíčkům. :)
Klasicky ve Wordu jsem text napsala a nastavila si od oka velikost. Písma se mi moc nelíbila, ale přece jsem nakonec vybrala. Vytisknuté je to hned, ale horší je stříhání, z toho mě trošku bolela záda. :D Té hmotě, kterou jsem to lepila, říkám žvýkačka, ale je to taková 'guma' na plakáty. Jde to lehce, nezničí zeď a dá se používat do nekonečna.

A jak to dopadlo už můžete vidět na fotkách, mě se to moc líbí a jen tak mě to neomrzí. Navíc, když večer rozsvítím světýlka, tak ty písmenka vypadají jako 3D. :D Jsem z toho prostě a jednoduše nadšená.:)

2 komentáře:

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)