neděle 8. února 2015

Práce, vzhled blogu, chřipka.

Opět jsem týden na blog nic nenapsala, ale tentokrát k tomu mám své důvody. :D
Tento týden jsem totiž začala chodit do mé první opravdové práce, což mi přijde šílená změna! Ale zatím příjemná. :)

Nicméně v pátek jsem se probudila a nebylo mi vůbec dobře, v práci jsem to nějak udýchala, ale odpoledne jsem padla s kašlem, rýmou, horečkou a bolestí celého těla.. Stejně tak i v sobotu. V posteli jsem si zkracovala nudu listováním starých vydání Elle, Joy a Lamour a vystříhala jsem stránky a obrázky,  které mě nějakým způsobem zaujaly. Časem bych z toho chtěla udělat tapetu na zeď. :)

Naštěstí už je neděle a já konečně nemám teplotu a cítím se mnohem lépe. Dneska jsem se taky snažila změnit vzhled blogu a myslím, že se mi to povedlo. Samozřejmě bych ráda slyšela i váš názor. :) 

Užijte si následující týden a já se vám snad ozvu dřív, než za týden. :D :)

1 komentář:

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)