pondělí 2. února 2015

★ Ball outfit ★

Dnes tu mám pro vás po dlouhé době fotky, na kterých budu já. Půjde tedy hlavně o to, co mám na sobě. :)

V sobotu jsem byla na maturitním plese mé bývalé střední školy a moc jsem si to užila, až na tu bolest nohou z lodiček. :D
Viděla jsem se tam se spoustou bývalých spolužáků a učitelů, z čehož jsem měla radost. :)

Tak teď už ale na fotky. Jinak v úterý jsem byla u kadeřnice, a na krátké vlasy si stále zvykám.. Co si o tom myslíte?


černé šaty - Tally Weijl
červený peplum top - New Yorker
zlaté řetízky - Primark
psaníčko - Primark
lodičky - Deichmann

+ moc děkuji Adélce za fotky :)♥
adelactvrteckova.blogspot.cz

10 komentářů:

  1. Podľa mňa ti takéto vlásky veľmi pristanú :) vyzeráš naozaj pekne :)

    http://renkaartandlife.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že si to myslíš :) Moc děkuji :)

      Vymazat
  2. Super outfit, ty vlasy ti opravdu sluší :) Taky chci jít nakrátko, ale ještě jsem nenašla čas :D

    Jijinka's things ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, mám radost :) Tak to chci pak taky vidět, až to budeš mít :)

      Vymazat
  3. Nevím jaké vlasy si měla předtím, ale sluší ti tyto!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem je delší a sestříhané :) Děkuju moc) Někdo mi říká, že vypadám mladší a někdo zase, že starší.. tak už nevim :D

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)