neděle 25. ledna 2015

Sebevědomí.

Dneska celkem nevšední a nečekaný článek na mém blogu.
V poslední době jsem potkala tolik lidí, které nemají vůbec žádné sebevědomí. Myslí si například že jsou tlustí, hnusní, že se s nimi kvůli tomu nebudou lidi bavit atd.. A to nemyslím jen holky, ale i kluky. Většinou jsou kvůli tomu hrozně uzavření a tiší. Já s tímto problém teda absolutně nemám, jelikož jsem se naučila mít se ráda. A snažím se objevovat věci a lidi, které mi to sebevědomí dodávají a obklopovat se jimi. Můžou to být maličkosti, ale i ty jsou většinou dost důležité.

Asi nejhlavnější věc, která mi dodává sebevědomí je obočí. Ano, čtete dobře.. OBOČÍ. Bez domalovaného obočí si vážně už nedokážu představit jet do školy, práce, obchodu a tak. :D Nemusím mít ani makeup a řasenku, ale obočí mít musím!

Druhá hlavní, teď už vážně věc, jsou moje tenisky. NIKE AIR FORCE ONE. Můžu mít klidně odrbané tepláky a mikinu, ale tyhle boty mi dodají pocit sebevědomí a síly.
Jestli znáte písničku 'Boty proti lásce', tak tohle jsou moje boty proti lásce. Zpívá se tam, že 'ty boty chrání paní svou'. A mě to přijde v mém případě vážně výstižné. :)

A do třetice všeho dobrého. Né nadarmo se říká 'OBJEM DĚLÁ DOJEM'. Já se se svými vlasy doslova peru o objem. Mám vlasů málo a navíc jsou hrozně jemné, takže není lehké objem vyčarovat. Když se to ale povede, tak to stojí za to a sebevědomí stoupá. :)

Zapoměla bych málem na upravené nehty. Ty mi přijdou taky jako velká dodávka sebevědomí. :)

A co dodává sebevědomí Vám? xoxo Em♥

2 komentáře:

  1. Tie boty sú úplne krásne!! No v mojom prípade by boli hneď špinavé keďže sú biele :( Asi by som sa ich bála aj nosiť že si ich zničím. Ale sú super!
    ..hmm mne dodáva sebavedomie asi len kreslenie. Keď dokážem niečo dobre nakresliť. No a ešte zopár ľudí, ktorí vedia aká skutočne som a aj napriek tomu sú tu pre mňa :)

    http://renkaartandlife.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No ono se to zdá, ale zas tak se nezašpiní, stačí jednou za měsíc umýt. :)
      Jee, tak to je taky super :) Já teda neumím namalovaz vůbec nic no :D Lidi co to umí, obdivuji :)

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)