středa 21. ledna 2015

Joyful things♡

Dneska vám chci ukázat věci, z kterých mám za poslední dobu vážně radost. Někomu se líbit nemusí, někomu ty věci můžou přijít jako zbytečné. Já jsem si ale už dávno řekla, že musím hledat maličkosti, které mi dělají radost.. Ten článek je už starý a nemůžu ho teď najít, ale tohle hledání radostí u mě trvá stále. Více se o ně(radosti) však dělím na mém instagramu. Tam přispívám spoustu fotkami, je to moje nejoblíbenější sociální síť. Spíš jediná oblíbená. :D
Radost mám z diáře, který jsem si udělala sama, koupila jsem si obyčejný linkovaný bloček (zlatý) a podle mamky diáře jsem si napsala datumy, svátky atd. :) Žádný z knihkupectví ani internetu mi nevyhovoval, tak jsem to vyřešila po svém. Diary 2015 jsem nalepila samolepkami. :)
Další radost jsou sluchátka, která jsem dostala k Vánocům, přála jsem si je, protože staré se mi rozbily a já kvůli tomu musela přežívat cesty vlakem bez nich..
Radost mám i ze sebe, protože opět čtu. Čtu knížku Papírová města a moc mě to baví.
Už jsem vám říkala o mých nepovedených makronkách? :D Tak dnes se mi konečně povedly. Aspoň částečně. juchuuu :D

4 komentáře:

  1. Ten růřový sešit je parádní! :) Přesně pro blogerku :)

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, jsem si vyráběla podle Belindy Selene :) a jinak.. tisku si různé citáty v angličtině a obrázky ;)

      Vymazat
  2. Krásny diár!!!!!!!!!!!!! a ten ružový zošit je úplne super :) tak ako píše Janina -presne ako pre blogerku :)

    http://renkaartandlife.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)