pondělí 19. ledna 2015

PRIMARK HAUL

Dneska vám konečně ukážu, co jsem si minulé úterý koupila v Drážďanech v Primarku. Byla jsem tam s bráchou, který si toho koupil teda mnohem víc, ale to je spíš tím, že nechodí nakupovat tak často, jako já. :D Měly jsme dohromady pět velkých tašek a jednu menší - všechny z Primarku. Ale nakupovaly jsme i pro rodinu a kamarády. Strávily jsme v tom obchodě minimálně čtyři a půl hodiny a v Drážďanech celkově asi 9 hodin. :D Teď už se podívejte co jsem si koupila. :)

5 komentářů:

  1. Moc pěkný věci!:)
    Můžu se zeptat na ty nehty? Jsou kvalitní? Někdo řiká že jo a někdo na ně zase nadává..

    OdpovědětVymazat
  2. Mě kvalitní přijdou a navíc mi krásně sednou. Ale nepoužívám lepidlo, které je u nich, ale klasiku z DMka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já chci taky do Primarku! Líbí se mi ty nehty a kabelka :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se někdy dostaneš :) Je to pecka!! :)

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)