sobota 21. února 2015

TAG 30 kosmetických otázek :))

Po dlooooouhé době tu máme TAG a navíc kosmetický! Snad se vám bude líbit. :)


1. Vzpomínáš si na svůj první kosmetický produkt? Jako malá jsem dostala takový kosmetický kufřík, ale už ani nevím co uvnitř bylo. :D Takže nejspíš pudr a řasenka od Avonu. :)

2. Specifikuj perfektní řasenku. Už jsi takovou objevila? Perfektní je pro mě Extra Super Lash od Rimmel london, mám už čtvrté balení. Má skvělý kónický kartáček.

3. Jaké krytí preferuješ u make-upu? Spíše střední, jelikož jsem občas líná použít korektor.

4. Oblíbená high-end značka? Nemám zatím nic od nějaké high-end značky, ale brousím si zuby na rtěnky od Macu a moc se mi líbí i Benefit.

5. Jakou kosmetickou značku jsi vždycky chtěla vyzkoušet, ale ještě nikdy ses k ní nedostala? Právě Mac. :D

6. Oblíbená značka z drogerie? Rimmel london na makeupy, pudr i řasenky a Essence na rty a obočí.

7. Nosíš umělé řasy? Pouze na plesy, na denní líčení rozhodně ne. :)

8. Je některý druh kosmetiky, bez kterého nevyjdeš z domu? Tužka a gel na obočí. :D

9. Jakého produktu si nejvíce ceníš a opatruješ ho? Tak teď mě vážně nic nenapadá. :D

10. Jak často nakupuješ kosmetiku? Líbí se ti nakupovat make-up po jednom nebo jít jednou za čas na větší nákup? Jak kdy no, většinou jdu do drogerie v tu chvíli, kdy mi něco důležitého došlo, nebo vím, že brzo dojde. Nebo když si chci udělat radost. :D

11. Máš kosmetický rozpočet nebo utrácíš jak se ti zachce? Hodně malý rozpočet. :D

12. Používáš při nákupu kosmetiky kupóny, slevy a věrnostní kartičky? Ovlivňují tě různé akce k nákupu kosmetiky, kterou vlastně nepotřebuješ?  Kupóny od DM občas využívám.

13. Jaký typ kosmetiky nakupuješ nejčastěji? Nejčastěji kupuji produkty na rty.

14. Existuje značka, kterou nemůžeš ani vystát? Snad někoho nenaštvu, ale je to ELF.

15. Snažíš se vyhnout určitým složkám ve složení? Tohle jde mimo moje starosti.

16. Máš oblíbené místo, kde nakupuješ kosmetiku? Dm, Rossmann a Muller v Německu.

17. Péče o pleť: Zkoušíš ráda nové značky a výrobky a nebo si raději uchováváš svoji rutinu? Nerada zkouším nové produkty, stále jedu ve své rutině. Klidně i několik let.

18. Oblíbená "bath and body" značka? Balea, Garnier a Avon.

19. Kdybys mohla odteď používat jen jednu značku, která by to byla? Rimmel london dekorativka a Balea sprcháče.

20. Jaká značka má podle tebe nejhezčí obaly? Benefit!! :O

21. Jaká celebrita má vždy skvělý make-up? Hrozně se mi líbí makeup Charli XCX a Taylor Swift. ♥

22. Na jakém e-shopu nejčastěji nakupuješ kosmetiku? Na všech jen jednou, ale tak spokojená jsem byla třeba s Dermacol.cz a eosbalm.cz.

23. Pět tvých oblíbených youtube guru? Shopaholic Nicol, Stylewithme, LuxyLady 2, Lonnie eL, GetTheLouk.

24. Máš ráda multifunkční produkty jako jsou stainy, lips and cheeks, shimmer bricks a jiné? Vůbec se o tyto produkty nezajímám.

25. Jsi v nějaké fázi líčení nemotora? Linky se mi snad v životě nepovedou. :D

26. Používáš primer pod oční stíny? Ano, ale ten nejlevnější od Essence, stíny si maluju tak třikrát do měsíce.

27. Kolik vlasových produktů použiješ během jednoho obyčejného dne? Aussie sprej na volume, lak na vlasy a občas olejíček od Avonu na konečky vlasů.

28. Co použiješ první - korektor nebo make-up? Ještě před týdnem jsem si dávala korektor a pak makeup a tento týden jsem to prohodila, nevím proč. :D

29. Zvažovala jsi někdy navštívit make-up kurz? Určitě ano, hlavně v Make-up Institute Prague. :)

30. Co na make-upu miluješ obecně? To, jaké mi dodá sebevědomí. :D




2 komentáře:

  1. Moc pěkný tag :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)