neděle 28. prosince 2014

SWAP s Míšou (Stylewithme) ♥ + video

Zdravím! Konečně vás vítám u slibovaného SWAPu. :)
Asi jsem vám nepsala s kým vůbec budu swapovat, ale z názvu už to musíte vědět!

Ano, nevěřila jsem tomu, ale Míša si mě vybrala na stránce swaplace.com, kde jsem k její nabídce napsala, že bych měla o swap zájem. :) Byla jsem z toho nadšená, protože jí mám fakt ráda a sleduji ji na YT od prvního videa. ♥

Zároveň je tento příspěvek i prvním videem na mém youtube, takže mě omluvte za ty nedokonalosti, vím o nich. :) Ale odebírejte, protože plánuju videa další. :)

>>>Co jsem poslala Míše já?<<<

A co ona poslala mě? 




18 komentářů:

  1. Ahoj,kde se dá sehnat ten vosk yankee candle?
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem síce z Košic (SR) ale myslím ze by mohli mit i v Cesku. Ja je kupuju v PanthaRhei(knihkupectví) makí je tam v prepoctu asi za 46.20kča nektere za 49.50kč ja jich mám doma hooodne a naprosto je miluji

      Vymazat
    2. Na http://www.yankeesvicky.cz/kde-nas-nakoupite.html si najdeš podle města v kterém bydlíš, nebo v jeho okolí :)

      Vymazat
  2. Jé, moc hezký balíček ti Míša poslala! :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký balíček! :) A koukala jsem i na Míši video a musím říct, že jsi vybrala fakt pěkný věci :)

    http://lucaa08.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Jinak holky mooc hezky veci obe;-) prosím, kde jsi sehnala ten EOS balzám? Dekuji:-)
    Jeste se omlouvam za pripadne gram.chyby ja jsem napul ceska/slovenka:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Eos jsem objednala na stránce eosbalm.cz myslím :)

      Vymazat
  5. -Das mi pls stranku kde sa to da dohodnut ?

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj :) Ja som ti to komentovala aj na YT ale dam to aj dem hehe :D Bolo to krasne video a natačej určite :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou bych s tebou taky chtela udelat swap:-D:-D:-D

      Vymazat
  7. Si strašne zlatá :)

    OdpovědětVymazat
  8. moc supeeer video! jsi boží :)

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)