středa 31. prosince 2014

365 of 365

Zdravím vás u letošního posledního příspěvku na blogu!

Tento rok byl podle mě naprosto skvělý!
Skvělý můj maturitní ples
Spoustu skvělých maturitních plesů

Narození koťátekZvládnutá maturita
Super narozky

Nový mobil k narozkám a maturitě
Dobrá letní brigáda
Koupené vysněné tenisky

Třídní sraz na Sázavě
Objevení spoustu skvělých youtuberek a blogerekVýročí rodičů na Zlaté Praze
Konečně jsem byla v Primarku
Spoustu božích rapových koncertů
A několik nových skvělých hudebních alb!
Fotka s Ektorem, Beefem, Děkysem, ODDým, Pauliem, Marpem, Cibichem
Moje první perníčkové latté ve Starbucks
Akce Bloges Market + setkání s A Cup of Style, Stylewithme, The Nattines,
Bloges Robes, Ann BloggerKid atd..
Wreck this journal
Objevení kouzla vosků Yankee Candle
Dvě šťastné-nešťastné lásky
Spousta přečtených knih
Po letech návštěva Zoo
Výhra GA u Shopaholic Nicol
Ochutnávka makronek Paul
Vlastně spousta dobrého jídla a pití
Nejkrásnější Vánoce
A  navíc spousta zážitků :))

Všechny fotky a důležité momenty si můžete prohlédnou na mém instagramu, což je moje nejoblíbenější sociální síť, zároveň jsem na ní nejaktivnější. :)


Snad bude takhle dobrý i následující rok 2015 nejen pro mě, ale i pro Vás, čtenáře, bez kterých byl byla nic. Dodáváte mi sílu, energii a radost. :) 
Těším se na Vás u prvního příspěvku roku 2015 a užijte si dnešní poslední den! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)