čtvrtek 25. prosince 2014

Povánoční klídeček :)

Přijde mi, že tento týden vás celkem zasypávám příspěvky. Přijde vám to taky, nebo to tak je? Jak jste si užily Vánoce? Já mooooc. :)

Ten den byl vážně pohodový a klidný a plný dobrého jídla, cukroví a pohádek a v neposlední řadě taky dárků. Tak mě napadlo, jestli by vás zajímal příspěvěk nebo video o tom, co jsem dostala od 'Ježíška'. :D
Letos jsem vážně se vším spokojená, s dárky a celkově i s celým tím dnem. :)

Mě tyhle příspěvky, nebo videa totiž celkem baví sledovat, ale je taky spoustu lidí, kteří to odsuzují a píšou samé 'hejty' a myslí si, že se tím lidi akorát vychloubají. Což bych nerada, a proto se vás ptám. :)

Náš stromeček s dárky, ale ještě tam nebyly všechny.. :/





7 komentářů:

  1. Máte krásný stromek, hezky Vám to celé ladí :) Jinak já osobně koukám moc ráda co ostatní dostali :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :)) No asi to taky napíšu, nebo nafotím :))

      Vymazat
  2. Wow to si tam mala kolko darcekov :))
    Pozyvam na vianocnu giveaway tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/12/stastne-vesele-vianoce.html

    OdpovědětVymazat
  3. To je dáárků! Pak je nám taky ukaž! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super članek :) A ta fotka spolu s psikom je užasna ^_^

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)