středa 24. prosince 2014

Christmas day!!!!

Je to tady, za pár hodin nás čeká ta nejlepší večeře v roce! :D A potom samozřejmě rozbalování dárečků❤
Můj první dnešní mega dárek byl, když jsem se dozvěděla, že jsem vyhrála na YouTube giveaway u Shopaholic Nicol! Je to jedna z mých pár oblíbených youberek, takže jsem za to vážně ráda. Nechtěly by jste příspěvek o mých oblíbených YT kanálech? :)

Nakonec vám chci popřát překrásný dnešní večer a zbytek svátků.❤
Náš medovníček:))

7 komentářů:

  1. Ty se máš :) Já taky vyhrála giveaway, ale ještě mi nedošla noo :D Snad dojde :) Krásné Vánoce! :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si dneska rozbalila tu od tebe :3♥ děkuji moc!

    http://jijinka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, to jsem ráda, že to přišlo do Vánoc😊❤

      Vymazat
  3. ty jsi vyhrála giveaway u nicol? ty se máš <3

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)