pondělí 22. prosince 2014

It's Christmas time❤

Stromeček ozdobený, dodělané poslední druhy cukroví a už jen koukám na telku.
Zítra dokoupím pár dárků a nějakou radost udělám i sobě. Radši si hned napíšu nákupní seznam.
Vykoupu pejsky, aby na Vánoce pěkně voněli a taky mám v plánu vyluxovat, utřít prach a celkově to doma prostě uklidit. Navíc si ještě nalakovat nehty.. Koukám, že zítra mám dost 'práce', tak snad mi aspoň poslední den před Vánoci rychle uteče.:) Přeju si, aby utekl i vám. Taky vám přeju krásné a pohodové Vánoce, bohatého Ježíška a můžete mi napsat, jestli budete chtít článek o tom, co jsem dostala k Vánocům.:) Mějte se❤

4 komentáře:

  1. Nevím proč, ale strašně se mi líbí tady ten článek.. Tak krásně jsi to napsala :D Užij si Vánoce :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Máte krásnej ten adventní věnec! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pekny članek ten adventy venec je naadhernii :D

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)