sobota 20. prosince 2014

Jak si zkrátit čekání na Štědrý den? ♥

Dneska tady mám pár rad pro nedočkavce. Patřím mezi ně taky, samozřejmě. Jestli se těšíte na Vánoce a posledních pár dnů před nimi vám vůbec neutíká, tak mám pro vás tipy, které vám dlouhé chvíle nedočkavosti zaručeně zkrátí. :)

1/ Začni si číst knížku - Já jsem teď dlouho neměla čas na čtení, takže jsem se do toho pustila až teď a jsem za to ráda. Čtu knížku, kterou jsem měla rozečtenou od půlky listopadu, nebo si čtu krátké vánoční povídky od známých autorů z knížky Šťastné a veselé.



2/ Ušij si povlak na polštář ze starého svetru - tenhle polštářek miluju, protože je to originál ode mě a nikdo jiný ho nemá. Je ze svetru, který se mi tak divně vytahal a vypadala jsem v něm opravdu nehezky, ale mému polštářku sluší ne? :)


3/ Máš 'Wreck this journal'? Vylaď ho Vánočně - jak jsem to udělala já, vyloženě vánoční je jen jedna dvojstrana, ale to můžete vidět na fotkách.




4/ Vánoční lakování - loni jsem si s tím celkem prohrála, teď zatím zůstávám u červené, ale ta stejně nevydrží ani dva dny.. :D


5/ Vánoční úklid - ano, ne každého to baví tak, jako mě :D to je jasné, ale já už uklidila snad všude a všechno.. Dnes to byla skříň s oblečením, takže mám ze sebe vážně radost, protože jsem se starých věcí konečně dokázala zbavit. Jinak votočvohoz!:)

6/ Cukrovíčko, cukroví - mě osobně to moc nebaví, teda podle toho jaký druh zrovna děláme, protože né všechny jím a koho baví dělat to cukroví, které mu nechutná? Ale zabere to dost času, takže doporučuji. :D

7/ Balení dárků - když si s tím chci pohrát a zabalit to vážně hezky, tak mi to taky chvilku trvá, a když si k tomu ještě pustím Vánoční playlist na Youradio aplikaci a zapálím si vonné svíčky, je to super zábava.

8/ Sledování pohádek a filmů - já klasické staré české pohádky už moc nemusím, snad vás tím nezklamu, ale prostě mě nebaví. Za to si ale nedokážu představit Vánoce bez filmů Pelíšky (24.12., 20:20 na ČT 1), Láska nebeská (22.12., 20:15 na Prima family), Křídla Vánoc (21.12., 20:00 na ČT 1) a Grinch (23.12., 10:25 na Prima family).. Všechny tyhle filmy znám nazpaměť a pouštím si je i normálně v průběhu roku, protože jsou prostě nej. 

Pelíšky jsem viděla asi stokrát a vždy se u nich stejně směju a Láska nebeská - celkově když se mě někdo zeptá na můj nejoblíbenější film, je to tento. :)


Tohle je dnes asi všechno, koukám, že jsem se celkem rozepsala, tak snad vám čekání zkrátí i tento článek. :) ❤


6 komentářů:

  1. Super článek :) Knížku mám teď rozečtenou :D čtu Vypravěčku a je super! Nehty na červeno si lakuju právě teď :D včera jsem si lakovala taky ale dneska jsem lak sloupala :D a mimochodem ten polštář ze svetru je fakt boží, zamilovala jsem se :3

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost :D :) Já si ráno nehty vyfotila a ted už je mám zase sloupane :D :D Děkuji❤

      Vymazat
  2. Moc pěkný článek! :D dárky mám už naštěstí zabalené a teď nevím co do vánoc budu dělat.:D jak se znám tak si musím nehty nalakovat den před vánoci! A ten povlak na polštář je strašně nádhernej :)

    http://agnet-007.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak čti knížky a koukej na pohádky a peč cukroví :D Jinak moc děkuji:))❤

      Vymazat
  3. Tak strašně ráda bych koukala na filmy a seriály, spala, pekla cukroví nebo četla knihy, ale bohužel to nejde. Hned po novém roce mě čeká 11 zkoušek, takže mi nezbývá, než se učit:(
    Btw: moc hezký blog:) Dost si mě zaujala:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo, tak to máš co dělat.. Já na učení moc nejsem, tak jsem ani nešla na vnějšku a radši jen brigádničim a užívám si života :)) Přeju hodně štěstí ke zkouškám a pevné nervy k učení:))
      Děkuji, to mě těší, určitě mrknu k tobě :))

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)