úterý 9. prosince 2014

Primark, Vánoce..

Ahooooj, tak jsem si myslela, jak vám dnes ukážu, co jsem si dnes koupila v Primarku, a ono nee. :D Taťka mi to zaplatil a fikaně mi doma řekl, že to dostanu k Vánocům. :D
Takže tím pádem na dnešek nemám příspěvek. Spíš takový random post, co se u mě děje a tak.. :)
Zítra jdu na novou brigádu, takže z toho mám trochu bobky. A přesto, že bych už měla jít spát, tak tady píšu něco, co si přečte pár lidí. :D Takže jestli tohle čteš, tak mi napiš do komentářů třeba srdíčko ♥ :)
No a v nejbližší době, snad ještě tento týden se budete moct těšit na příspěvek o nejvydařenějším swapu na světě! :)

A ještě něco, zítra mi má přijít stativ, líbilo by se vám třeba zrychlené video jak balím dárky? Mě to bavilo u Blueberry pink, tak nevim jak vás. :)

A jestli jste se ještě nepřihlásily do Giveaway, tak šup šup do toho, máte ještě týden. :)

Vaše Em ♡

4 komentáře:

  1. ❤️ Hodně štěstí! :)
    Takové video by se mi moc líbilo!
    vickysarah-fashion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to je milé, děkuji :)
      Pokusím se tedy :)

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)