neděle 14. prosince 2014

3. adventní neděle!

Tak tu máme 3. adventní neděli, utíká to jako blázen. Máme 10 dní do Vánoc. ♥
Tenhle týden, kromě pondělí byl pro mě celkem náročný. Úterý v Drážďanech, ve středu poprvé na nové brigádě, ve čtvrtek a pátek jsem byla sice doma, ale byl u nás malíř na obývák a jídelnu, tak jsem ho obskakovala a pátek navíc do noci uklízela.. Včera jsem celý den zapisovala výsledky na florbalovém turnaji a dnes od rána pekla cukroví (5 druhů).. :D Až teď jsem si sedla a budu snad už jen odpočívat, protože jsou předemnou čtyři pracovní dny, na které se fakt netěším.. :D
Tak jsem se vám zas vyzpovídala a vyvztekala a teď mi něco povězte vy. :)

A ve středu vyhlásím vítěze Giveaway! Do úterní půlnoci se můžete ještě zúčastnit. :)

3 komentáře:

  1. Už jen 10 dní?! Strašně rychle to utíká... Ani jsem si ten advent kvůli nemoci nestihla pořádně užít...
    Jinak máte krásný adventní věnec a ta rtěnka ti strašně sluší k vlasům! :3 :D
    vickysarah-fashion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se bojim, že kvůli následujícím 4 dnům v práci mi to tak utíkat už nebude.. :( Jinak hrozně děkuji, věnec je mamky práce a rtěnka ze swapu, který brzo představím na blogu :)

      Vymazat
    2. Pekný článok
      GIVEAWAY
      www.lifewithmishel.blogspot.cz

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)