sobota 6. prosince 2014

GIVEAWAY #1

Vítejte u první giveaway na tomto blogu a zároveň Vánoční giveaway. 
Sice to nejsou ceny za tisíce, ale jsou to ceny, které vás naladí do Vánoční nálady. 
Výherce bude jen jeden, ale nejdřív k cenám.  
Mám tu dva stromečky, což jsou sprchové gely se třpytkami. Dále náramek z korálků, který jsem dělala já, takže 100% originál. A nakonec krásně zvonící rolnička. :)

Co udělat, aby jste mohly vyhrát? 

1/ Připojit se k tomuto webu
2/ Napsat do komentářů váš e-mail + co si přejete k Vánocům. :)




Snad se Vám bude giveaway líbit a pár z vás se zúčastní. :)
Trvá do 16.12. 2014.



12 komentářů:

  1. Dárky jsou nádherné a náramek je opravdu nápaditý! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je roztomilééé :3
    Ve čtenářích už tě mám dlouho :)
    Můj email: misisimsy@gmail.com
    A co si přeji? Nic zvláštního,nějaké to oblečení a podobně :D

    mickeyorigi.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, můj email je kristyna.haltmarova@seznam.cz
    Přála bych si, aby Vánoční večer a atmosféra neutekla tak strašně rychle a aby jsme byli všichni pohromadě a spokojení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Už tě sleduji :) Máš překrásný blog ♥
    * Můj mail je: kosmomlska@seznam.cz
    * Na Vánoce bych si přála ty stromečky, co tu nabízíš :) Dále si přeji vosky a svíčky Yankee candle (miluju je :3 ) A cokoliv se sobíkama, ty taky zbožňuji :)

    OdpovědětVymazat
  5. úplně roztomile vánoční giveaway :D
    jinak sleduji tě delší dobu :3
    mail: vikihory@seznam.cz
    no přeji si eos balzám a Papírová města od Johna Greena, jinak nic speciálního :D

    http://gingersmile99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji už dlouho :)
    máš velmi krásný blog, čtu každý článek :)
    jirina.h1997@seznam.cz
    jinak přeji si hlavně zdraví po celý další rok, protože letos jsem si už s nemocnicí užila dost. :D

    http://jijinka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. My na oplátku pozveme zas teba :) teeda : Pozývame ťa k nám na našu úúúžasnú súžať o naozaj hodnotné ceny :) LIPSTICKS JUNGLE GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Splňuji :) Já bych si přála nejvíc rotoped a digitální kuchyňskou váhu. Nojono, zdravý životní styl :-)

    E-MAIL: kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: vaja vaja
    chcela by dsom nejaky kozmetický baliček:)
    wendi@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Bohužel nevím, jestli jsem slepá, ale pravidelné čtenáře nikde nevidím, zatím sleduju na insta. Když tak mi napiš na blog, kde pravidelné čtenáře najdu :)
    Přála bych si nějakou pěknou knihu :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vpravo v liště, ale nesmíš být na mobilní verzi blogu..

      Vymazat
  11. GFC: Markéta Štefková
    Strašně moc bych si přála čtečku! :)
    email: stefkova.ma@email.cz
    Kéž bych vyhrála, protože v den vyhlášení jsou zrovna mé narozky :D :)

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)