úterý 2. prosince 2014

Vánoční TAG

Jelikož tu už je prosinec a já mám celkem dost nápadů na předvánoční články, tak snad budu vydávat častěji. :) Právě teď tu je Vánoční TAG!

1) Kdy se začneš opravdu těšit na Vánoce?
To se nedá říct na den, ale spíš to přichází tehdy, kdy začneme s mamkou dělat adventní věnce a jezdíme je prodávat na Vánoční trhy, ale taky když si začnu zdobit svůj pokoj a tak. :)

2) Pořád dostáváš adventní kalendář?
Dřív jsem ho s bráchama dostávala na Mikuláše, ale v loňském roce už jsme ho nedostaly, dostaly jsme jen hroznou hromadu ovoce, což mi přijde skvělé a každý Nutellu a věci co máme rádi. :)

3) Jaké jsou tvé nejoblíbenější Vánoční filmy?
Každopádně Lásku nebeskou, Grinche, Pelíšky a nově i Křídla Vánoc. :) Od každého něco.

4) Máš nějaké vtipné Vánoční vzpomínky?
Na Vánoce se u nás spíš vždy stane nějaká 'neplecha'. Raději nerozebírat. :D

5) Jak probíhá Tvůj typický Vánoční den?
Ráno vstanu, nasnídám se, pak se hodím nějak do kupy a většinou mi brácha a táta dají dárky pro ostatní, ať jím je zabalím.. :D Nevím, proč mi to nemůžou dát dřív, než 24.!! :D
To už se ve mě opravdu vaří ta pravá Vánoční atmosféra, kdy se těším na dárky a hlavně na to, co budou všichni říkat na ty dárky ode mě.♥ K obědu máme vinnou klobásu, což nejím, takže si dám něco co 'vyštrachám'. :D Pak jedu pro babičku a její čivavu a mezitím přijede teta a starší brácha taky se psem. Jako je to celkem vtipné, když si uvědomím, že na Štědrý večer je nás tu 7 lidí a 7 psů. :D

6) Co máte dobrého na Štědrovečerní večeři?
Hovězí vývar s játrovými knedlíčky a potom klasicky bramborový salát a kaprem,
ale mamka dělá i řízky, protože kapra nejíme všichni. :)
7) Máte nějaké Vánoční rodinné tradice?
Po večeři rozkrojíme jablíčko, a když se objeví hvězdička, tak je jasné, že budeme po celý příští rok zdravý.
A ještě brácha zahraje koledy, dříve na flétnu, pak na fagot, vloni na klávesy, letos možná na bicí. :D

8) Jaké jsou tvé oblíbené Vánoční písničky?
Justin Bieber - Mistletoe a samozřejmě i Last Christmas od skupiny Wham!. :)

9) Jaký je nejlepší Vánoční dárek, který jsi kdy dostala?
No přece moje Anička!♥



10) Živý nebo umělý Vánoční stromeček?
Živý! Umělý snad nikdy, prosím! :)

7 komentářů:

  1. super TAG, taky jsem dělala, ale nastavila až na pozdějš :)) mega se na Vánoce těším :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Tak to já vždy hned jak napíšu článek, tak ho vydám :D :)

      Vymazat
  2. Těšim se na Vánoce už od října..teda těším se celý rok, ale už v říjnu se nemohu dočkat:DD Díky tobě se nemůžu dočkat ještě víc, fakt děkuju!-.-:D
    Pěkný článek:) Anička je boží^^
    http://destinyhi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle TAG se mi moc líbí a taky bych ho chtěla co nejdřív udělat. :) Tvoje odpovědi se mi moc líbí, takže nemůžu říct nic jiného, než super článek! :D ^^
    vickysarah-fashion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)