čtvrtek 6. listopadu 2014

Zuby, Paulie Garand, Bloges Market!

Tento týden byl vážně crazy. :D
V pondělí jsem jela k zubařce, že si nechám zablombovat kousek zubu, který se mi nedávno odlomil. Tak to jsem přežila v pořádku. Úterý bylo taky v pohodě, ale noc z úterý na středu?
OMG, spala jsem asi 2 hodiny a zbytek noci jsem se držela za tvář. Bolest jak blázen a žádné prášky nepomáhaly. Tak jsem ve středu ráno opět jela k zubařce a ona mi zub vytrhla.. No vůbec jí to nešlo, dala mi šest injekcí-fakt pecka. :D Trvalo jí to strašně dlouho. No prostě nejhorší zážitek ever. Dnes už je to lepší, ale stejně mě furt bolí tvář.
No snad to bude už zítra lepší!

Čeká mě party ride s óčkem a hlavně Pauliem Garandem ❤ to je lásky, už jsem na něm jednou byla, ale to nestačilo.

A sobota? Jedu do Prahy na Bloges Market! Těším se na to jak na Vánoce!
Uvidím A Cup of Style, The Nattines, Bloges Robes a spoustu dalších! Chci s sebou vzít foťák a něco nafotit, tak snad to vyjde.

Ozvu se zase v neděli, tak pa!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)