pondělí 3. listopadu 2014

Milované muffiny ♥

 Ahojte, snad poprvé za mojí blogovou 'kariéru' přicházím s nějakým receptem. :)
Hrozně ráda doma peču buchty, slané šneky, tyčinky, cukroví, perníky (další plánovaný recept) a tak dále. Ale nejzkušenější jsem v muffinech, a právě proto chci poslat dál tento recept.
U nás doma je to snad nejoblíbenější sladkost. :)

Recept na 'hrnkové muffiny'

2 hrnky polohrubé mouky
3/4 hrnku cukru (dávám krystal)
1 lžička prášku do pečiva
1 lžička skořice
1/2 hrnku oleje
3/4 hrnku mléka
1 vejce
 + tabulka čokolády na vaření, nebo
 v létě čerstvé borůvky, jahody, rybíz

Postup
Nasekáme si tabulku čokolády na malé kousky. 
Samozřejmě nejdříve smícháme všechny sypké přísady a poté vmícháme mléko s olejem a vejcem.
Mezitím si dáme předehřát troubu na 190°C. 
Košíčky plníme tak do poloviny, aby nepřetekly.
Můžeme ještě posypat zdobením, nebo lentilkama.
Pečeme 15 - 20 minut, vždy po 15ti minutách píchnu do jednoho muffinu špejlí, 
a když je suchá, tak vypnu troubu a ještě je tam chvilku nechám 'dojet'. 

Tady dvě ukázky mých muffinů, mám ale ponětí, že jsem si je fotila už víckrát, 
takže když najdu fotky, tak je sem ještě přidám. :) 

Doufám, že recept zkusíte, netrvají vůbec dlouho a chutnají výborně.
Z tohoto receptu mi vyjde tak 20-22 muffinů a do večera jsou pryč.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)