neděle 26. října 2014

Mých 6 nutností pro tento podzim..♥

Achjoo, jak jsem bez školy a bez práce, tak ty týdny tolik utíkají..
Tento týden jsem ale začala chodit s kamarádkou aspoň do fitka na Vibro Plate, 
takže mám aspoň pocit, že pro sebe něco dělám.
Taky jsem napekla perníčky, ale do Vánoc se budou stejně muset péct znovu. :D

Dneska mám pro vás článek o věcech, které jsou pro mě na podzim naprosto nutné. 
Schválně, jestli máme něco společného. :)


1/ Červená/rudá rtěnka
Mám jich víc, od Elfu, Avonu, essence, F&F i Dermacolu, ale stále mám vyhlídnuté další a další, můj sen je rtěnka od MACu. ♥

2/ Yankee Candle
Kdo nemiluje? Sice trošku dražší záležitost, ale přes ty vůně je lehké podlehnout.

3/ Oversize svetr
Teplo, teplo, teplíčko. :)

4/ Šátky, šály
S mámou máme celkem velkou sbírku. :D

5/ Hydratační balzámy
Pod výrazné rtěnky nechci mít rozpraskané rty, takže balzámy jsou třeba.

6/ Nike Roshe Run
Přímo Roshe bohužel nemám, ale až začnu vydělávat, tak mám v plánu si je koupit. 

18 komentářů:

  1. 1- aj ja nikdy nemám dosť červených a bordových rúžov, no od Macu práve robím Giveway kde je aj tá tvoja 5-babylips, svetrík som videla v H&M, šatka je velmi pekná! Aj ja mám doma hodne vela satiek, no máloktoré nosím! :-)
    Roshe run sú krásne, no ja osobne neviem kde by som ich mala zohnať...:-)
    Na Yankee Candle sme celá rodina závyslá! ♥ Super wishlist! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář a giveaway se určitě zúčastním, nikdy jsem žádnou nevyhrála :D :)

      Vymazat
  2. nove tenisky tez potrebuji. skvele veci;)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu o tvorby vlastniho obalu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      Určitě se podívám :)

      Vymazat
  3. Líbí se mi jak si to nazvala nutnostmi :)

    OdpovědětVymazat
  4. O Yankee Candle také uvažuji :) A šálů mám také milion a pořád se mi nějaká hodí :-D
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádné uvažování, jdi do toho ;)

      Vymazat
  5. Hlavně souhlasím se šálami, v Zaře mají teď krásné a obrovské - jako deky! Brousím si na ně zuby, až krapítek našetřím. Miluju se zachumlat do šály až po nos! :)

    Btw. Baby Lips mě vcelku zklamal. Krom designu mě nijak nenadchl, tak zůstávám u Blistexu.

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, škoda, že Zaru mám hrozně dalekoo :/
      A Baby lipsy mám ráda jen bezbarvé, hydratační :)

      Vymazat
  6. Moc pěkně nezbytnosti :) pro mě ještě zelený čaj
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, vzpomněla jsem si, že jsem zapoměla na čaj a na knížky. :))

      Vymazat
  7. Vše zmíněné také potřebuji! a ještě mnohem víc :) www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. S těmi svetry a šálami to máme stejně, nejlíp kombinace obojího :) Jinak prosim nevíš, kde sehnat ty Yankee candles? už dlouho mám na ně zálusk.. :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))
      Když půjdeš na> http://www.yankeesvicky.cz/kde-nas-nakoupite.html ,tak si najdeš podle kraje, ve kterém bydlíš. Já jsem celkem koukala, v jak zapadlých krámcích mají Yankee a byla jsem příjemně překvapena. :)

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)