pátek 10. října 2014

Yankee candle!

Vítejte u mého nejvoňavějšího příspěvku! V jednom zapadlém krámku v Pardubicích jsem úplnou náhodou narazila na Yankee Candle. Čekalo tam na mě několik desítek možných vůní. Vosky do aromalamp, svíčky malé i velké, nebo i voňavky do aut. Já jsem se rozhodla zkusit zatím 2 vosky (55,-Kč/ks), z mnoho úžasných vůní jsem si vybrala CRANBERRY PEAR a TRUE ROSE. Odcházela jsem šťastná, že mám něco od Yankee Candle, ale trochu mi tak došlo, že nemám doma žádnou aromalampu. Nicméně mamina mi jednu krásnou sehnala. Neříkejte, že není krásná. Na podzim a zimu bych řekla, že ideální.

Tak jsem si dnes poprvé roztavila kousek Cranberry Pear, netaví se ani půl hodiny a mamka na mě volá přes celý barák, že to je cítit až v obýváku a že to voní vážně krásně. :)

No co víc říct, mám velkou radost a další doplněk do milovaného pokoje. ❤

2 komentáře:

  1. Hrušku jsem si taky koupila :) Jsem na ni zvědavá. Yankee je moje těžká závislost, která mě jednou zruinuje :D
    Barevný svět v hrsti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako ta hruška je geniální! :)
      Děkuji za komentář. :)

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)