sobota 4. října 2014

Řasenka od Avonu - BIG & DARING

Snad poprvé tu je příspěvek o jednom samotném kosmetickém produktu. Tak mě omluvte, kdybych něco třeba zapoměla napsat. Jdeme na to.

Objednala jsem si novinku od Avonu.
Řasenku BIG & DARING. Slibuje větší objem řas, což u mě rozhodně splňuje.

Jak můžete vidět na fotce, kartáček ke lehce zahnutý, a celkem velký. Kartáček tohoto typu jsem vyzkoušela poprvé. Většinou jsem měla úplně rovný, nebo kónický tvar. V řasence je 10 ml černé barvy. (..kruci, jak to jinak napsat? :D)

Dost mě zaujmul hlavně její design. Když jsem viděla tu krabičku, celkem jsem se rozplývala. A nad tím, co bylo v krabičce také. :)

Myslím, že za 119 Kč je vážně skvělá! :)

2 komentáře:

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)