neděle 9. listopadu 2014

BLOGES MARKET

Skvělé blogerky, plno hadříků, dobré drinky, spoustu lidí, smilebox a nekonečno vzpomínek. Takhle bych shrnula včerejší den!

S kamarádkou jsme tam chtěly hlavně kvůli Lucce a Nikol z fashion blogu A Cup of Style a Natálce z The Nattiness. U nich jsme si něco málo koupily. Já u Natálky černou krajkovou sukni a u holek camel kabátek a krásný romantický svetřík. Ze všech věcí mám šílenou radost. Jsou to kousky, které mi vždy přinesou vzpomínku na tuto blogerskou událost. 

Nakonec trochu mázlá fotka s báječnou Míšou ze Stylewithme. :)

Doufám, že tohle nebyl poslední ročník, protože za rok chci jet zas!

3 komentáře:

  1. vypada to ze sis to moc uzila :)

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  2. Ten kraječkový svetr vypadá moc dobře a celá akce musela být úžasná:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem z něj nadšená😊
      A z akce také.❤

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)