pátek 14. listopadu 2014

The small joys.

Opět tady je nakupování. Možná bych měla přejmenovat blog na Shopaholic Emily.. :D
Tentokrát jsou to celkem maličkosti. 

 Jako první tu mám další vosky do aromalampy, ty vůně a ty názvy!!*-* 
Neodolatelné.
Navíc u nás je celkem spotřeba, nechávám roztát každý den kousek vosku.
Jsem s nimi moc spokojená a se sbírkou rozhodně ještě nekončím!
Kdo se ptá, kde se dají koupit, tak na yankeesvicky.cz je seznam prodejen. :)


Na e-shopu www.eosbalm.cz jsem si koupila eos - strawberry sorbet.
Není to levný balzám a zatím testuji, jestli za tu cenu vůbec stojí, ale radost z něj stejně mám. :)
Stránku doporučuji, je pravý. :)



Nakonec super levné a super teplé zebří ponožky z Gate. :)
Taky máte někdy takovou radost z obyčejných ponožek? :D


Navíc jsem si ještě koupila prosincové vydání Elle a Joy. :D

6 komentářů:

  1. Já minulý týden odolávala pokušení před plnou policí yankee :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si musím koupit další, protože máma to pálí o 106 :D

      Vymazat
  2. Chlupaté ponožky na zimu miluju nejvíc <3 :))
    A o eos si mám v plánu 'napsat pod stromeček' už dlouho mě láká ♥

    budu moc rád když se koukneš! <3 -- http://everythinng-blog.blogspot.cz/ --

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky😊 Snad ho dostaneš a bude vyhovovat😊 Určitě k tobě mrknu😉

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)