pondělí 17. listopadu 2014

What I want for Christmas?

Na někoho je to asi moc brzo, ale na mě tedy ne. Já jsem rozhodnutá o tom, co si k Vánocům přeji.
Na Olympus PEN si brousím zuby, ale chci si na něj většinu našetřit sama a rovnou koupit i stativ. Chtěla bych konečně začít natáčet nějaká DIY videa, outfity, vlogy a tak dále, však to znáte. :)
Papírová města a Zůstaň se mnou si přeju, snad i dostanu. Ale chci je v češtině, nejsem v angličtině dobrá. Diář je klasika a o předplacenou kartu do Sephory jsem si řekla mamce. :)


A prozradíte mi, co si přejete k Vánocům vy? 

xoxo Em ♥

5 komentářů:

  1. já už vím teď, co k Vánocům dostanu, protože to vždy chodím kupovat společně s mamkou, vždy si něco vyberu a ona to zaplatí a dá pod stromek, letos to bude kabelka, roztomilé ponožky a papučky a brácha mi daruje svůj mobil, protože si koupí lepší :D :) jsem spokojená nejvíc ♥ a už se na Vánoce těším!

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to u nás si třeba řekneme co kdo chce, ale nekupujeme to spolu a nechavame se překvapit. 😊

      Vymazat
    2. tak to jo, to já radši po mnoha zkušenostech už neriskuju, několikrát se mi stalo, že jsem byla spíše zklamaná než příjemně překvapená, takže raději vědět, že dostanu přesně to, co jsem si vybrala :) ale samozřejmě tam najdu vždy i něco navíc :D to by nebyli rodiče, kdyby ne :D

      Vymazat
  2. Ja by som tiež rada natáčala vlogy, no musím ešte popracovať na blogu a potom o tom môžem rozmýšľať :D Chcela by som aj veľa kníh, možno aj 20, no neviem sa rozhodnúť, ktorú skôr :D

    Mrs.Dominica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určo k tobě mrknu a budu držet palce :)) Tolik knížek? :D To já si ráda půjčuji z knihovny :))

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)