čtvrtek 20. listopadu 2014

Levně a stylově ♡

Zdravím, především všechny milovnice bižu a nakupování na internetu!
 Chtěla bych vám představit jeden moc milý e-shop, a to Levně a stylově.
Objednala jsem si stříbrný masivní náhrdelník ZDE a jsem z něj absolutně nadšená!
Navíc k němu přišly i roztomilé perličkové náušnice, které určitě taky unosím, a ručně psaný vzkaz*-* (to mě opravdu moc potěšilo) :3 :). 
Stalo se mi to poprvé, že by byl nějaký e-shop tak milý,
poslal něco navíc a ještě rozdal tolik radosti.
Navíc tam mají vážně krásné věci, brousím si zuby ještě na tuto zlatou nádheru.
Naprosto souhlasím s názvem e-shopu, protože ty věci, co tam nejdete jsou vážně levné, ale stylové taky.
E-shopu dávám jedničku a zdrávím Nikolku. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)