pondělí 24. listopadu 2014

Pink power Marks&Spencer

Včera, v neděli,  jsem byla s kamarádkou nakupovat v Ikee a v CČM, samozřejmě nějaké vánoční dárky, ale co by to bylo za nakupování, kdybych neudělala radost i sobě? A proto jsme zavítaly do M&S do oddělení jídla. Tam jsem si koupila dvě růžové věci (růžovou většinou všude ignoruju, nejsem přece žádná princeznička). :D

Každopádně jsem hrozně chtěla vyzkoušet tento čaj, nebo celkově čaje z M&S. Už jsem ho stihla i ochutnat. Na to, že stojí skoro stejně jako čaje od pickwick a tak, chutná fakt skvěle. (20 sáčků - 47 Kč)

A jakou druhou "růžovou" věc jsem si musela koupit tyhle marshmallows. V létě jsme je s bráchou kupovaly v Candy storu a celkem se po nich zaprášilo, kvůli nim jsem začala po letech pít kakao. :D Takže když jsem je viděla tady, ještě k tomu ve slevě, musely být moje. (125g - 45 Kč ve slevě)

1 komentář:

  1. škoda, že v blízkosti nemám Marks&Spencer... každopádně super věcičky :3
    http://gingersmile99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)