neděle 30. listopadu 2014

Vánoce jsou tady!

Jasně, že tu ještě nejsou, ale za 24 dní touhle dobou už se většina z nás bude radovat z dárečků od svých blízkých.  ♡

Tahle doba před Vánoci mi vůbec, ale vůbec neutíká, proto si společně s mamkou krátíme dlouhé chvíle výrobou adventních věnců, stromečků a svícnů pro známé. (www.floristela.cz) Ale včera jsem se konečně dostala i k výzdobě mého pokoje. Takže vám sem dám pár fotek mé vánoční atmosféry. 


Mimo mojí výzdobu jsem vám ještě chtěla říct, že v pátek jsem byla na koncertě Majka Spirita, no byla to skvělá párty. ♡ 
A dneska u nás na rozsvícení stromečku, to jste mohly vidět už i fotku na instagramu.:)

2 komentáře:

  1. Krásná výzdoba! :) Sob je strašně roztomilý :3 A ty svíčky... Nádherné fotky! ^^Ten koncert musel být super! ^^
    vickysarah-fashion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)