pátek 2. května 2014

First May ♥

První máj, lásky čas a já byla sama. Teda ne úplně sama, ale víte jak to myslím. Bez kluka. Dopoledne jsem byla s rodiči a tetou v lese na konvalinkách, které mi teď zdobí v květináči noční stolek. Na oběd doma a odpoledne jsme vyrazily za dědou na chatu. Když jsme jely domů, stavily jsme se v cukrárně pro zákusky a udělaly si doma kafe a polemizovaly o maturitě a tak. Fakt skvělé, každý koho potkám se mě teď ptá na maturitu a na školu. Už aby to bylo za mnou, přestává mě to bavit a jen mě to stresuje. Dnes jsem psala státní maturitu z matiky a na čtyřku by ty body snad stačit měly. V pondělí didakťák a sloh z českého jazyka. Tak držte palečky. :))

Poslední dobou přemýšlím o GIVEAWAY, protože v květnu 2013 jsem blog založila. 
Zatím jsem ještě nevymyslela dárečky, ale určitě se dočkáte. :)

A tady pár fotek, o které se s Vámi chci podělit.

Moje ombre, už z loňského léta, chci to znovu obarvit. :)



Voňavé konvalinky, vlastnoručně natrhané. 
V květináči z od bráchy. :)


Detail konvalinek.


Anče jsem uvila čelenku ze sedmikrásek, ale moc se jí nelíbila. :D





Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)