pondělí 5. května 2014

Co si vážně moc přeju?

VZTAH
V poslední době už jsem byla hodně na dně a vůbec jsem nevěřila, že by se mi v něčem takovém konečně mohlo poštěstit. Ale už je to tak, a Emilka má asi chlapce. ^-^ 
Tyhle fotky jsou ale pouze ilustrační a stažené z internetu. :)




TETOVÁNÍ

La Familia pod prso, ale levé a  jiným písmem, viz obrázek níže. 
Prostě chci mít rodinu na srdci. :)



Jako druhé tetování chci diamant, ale to už jste mohly vidět 
v jednom z hodně dávných příspěvků. 



AIR FORCE ONE

Vím, že to omývám už stále dokola, 
ale ty boty jsou pro mě naprostá dokonalost!! 
Už se tak moc těším na brigádu po maturitě, a doufám, 
že hned po první výplatě budou moje! :D


A co si přejete vy?! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)