úterý 6. května 2014

Birthday / Narozeninový TAG

Zdravím! Jelikož mám zítra narozeniny, napadlo mě připravit si pro Vás
Narozeninový TAG, který jsem nedávno viděla u GetTheLouk. :)

1/ Kdy máš narozeniny?
7. května

2/ Kolik ti letos bude let? 
19

3/ Který z dárků co jsi dostala je tvůj nejoblíbenější?
Zebrovaný dort k 18. narozeninám!!


4/ Budeš mít tento rok párty? 
Párty? Každý rok oslava s rodinnou a známými, 
ale s přáteli nikdy narozeniny nijak extra neslavím. :)

5/ Jak obvykle slavíš své narozeniny?
Jak už jsem psala, tak s rodinnou grilujeme na zahradě a slavíme! :)

6/ Které narozeniny byly podle tebe nejlepší?
Žádné narozeniny nebyly nijak odlišné od ostatních, ale možná 15. narozeniny, když jsem dostala od nejlepší kamarádky pískomila. (R.I.P. ♥Pimkie♥)



7/ Pokud by jsi měla neomezené množství peněz v den narozenin, co by jsi udělala?
Pár přátel a rodinu bych vzala někam na výlet a mega večeři! 
Možná by se stihly i nějaké nákupy. :D

8/ Jaký dárek si přeješ?
Nový telefon! Prosím!

9/ Kdyby ti zbývaly poslední narozeniny, co by jsi dělala?
Nevím, jak mám tuhle otázku chápat.. 

10/ Ukaž fotku z nějakých narozenin.
Tak to se omlouvám, ale NE! :D

11/ Máš nějaké tradice na narozeniny?
Tradice? O žádné nevím. :D

12/ Jaká část dne tvých narozenin je tvá nejoblíbenější?
Ráno! Ráno dělá den. :)

13/ Co se změnilo, od tvých posledních narozenin? 
Změnilo se toho spoustu. Budu to psát v pořadí, jak mě to napadne. :D
- mám řidičák!
- nové přátele
- rozhádané přátele
- změna stylu oblékání
- změna chování
- jiné líčení
- jiné zájmy
- jsem abstinent
(vtipné, po 18tých narozkách jsem se stala abstinentem) :DD

14/ Měla jsi někdy narozeninovou párty s překvapením, 
nebo jsi takovou někomu dělala?
Dá se říct, že oboje. :)

4 komentáře:

  1. Ten pískomil je (nebo byl) sladký!! :) A ten dort taky :D

    OdpovědětVymazat
  2. Malinko opožděně, ale všechno nejlepší!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, stejně budeme slavit až dnes :))

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)