neděle 11. května 2014

Random news in this week

Čaute! Mám tu pár novinek, o které bych se s Vámi chtěla podělit. Na některé z nich nejsem moc pyšná, ale jdeme na to. :)

1/ Jak jste se mohly dozvědět v předešlém příspěvku, ve středu jsem měla narozeniny. 
S rodinou jsem se dohodla, že od nikoho nic nedostanu, jen peníze, za které jsem si objednala konečně nový mobil!! Zítra (v pondělí) přijde. Už se nemůžu dočkat!!

2/ Díky videu od PetryLovelyHair jsem si začala stahovat seriál The Carrie Diaries ♥
Je to první seriál, který mě baví sledovat i přesto, že je v angličtině, pouze s českými titulky. Baví mě hlavně pro to, že v postavě Carrie se hrozně vidím, ani nevím proč.
 A Sebastian?? Miluju ho a ty jeho vášnivé pohledy!! :D


3/  Konečně MS v hokeji!!
Každý rok fandím a zapisuju si do tabulek výsledky všech odehraných zápasů.
A hrozně se těším na příští rok, až bude MS v Praze!! Chci být na každém zápase. :D 

4/ A teď ta nejhorší novinka, která ani není novinkou. :D 
Ve čtvrtek 22.5. mám ústní zkoušky ze čtyř předmětů v jeden den. 
Vážně moooc otázek a já se ještě nijak moc neučím.
Asi už chápu, proč se maturitě říká ''zkouška dospělosti'', 
protože dospělí lidé by se aspoň k tomu učení dokopaly narozdíl ode mě. ://
Já akorát sleduji nově objevený seriál a hokej.

Papá, mějte se a fanděte! :)

2 komentáře:

  1. Fandím, fandíš, fandíme! Hokej, zvlášť zápasy národních týmů je jedna z mých obsesí! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě je MS tradice, jednou za rok si koupím Sportovní noviny, jen kvůli MS. :DD

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)