pondělí 28. dubna 2014

Black & White / Spring Daisy Nails

Moje láska s sedmikráskám a kopretinám existuje už od dětství, ale letos to frčí vážně všude. Trička, tílka, legíny, sukně, kabelky, čelenky, prstýnky. Ve většině obchodech teď naleznete nějakou z věcí se vzorem sedmikrásky nebo sedmikrásek.  
Já se rozhodla nakreslit si sedmikrásky na nehty, i když velice nepovedené, nebyla bych to já, kdybych se s vámi nechtěla podělit o svoje 'veledílo'. :D

 Vlastně jsem neřekla, že sedmikrásky jsem kreslila pouze na ukazováčcích. 
Zbylé nehty jsem měla bílé.




 Ukázka 'sedmikráskových' věcí.


1 komentář:

  1. Ten wishlist vypadá hezky! :)

    http://borntobeinspired.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)