čtvrtek 24. dubna 2014

Outfit for graduation / K maturitě?

Za týden touhle dobou už budu žehlit sukni, ale jakou?! 
V mém šatníku sukni nenajdete, a šaty leda křiklavě červené, modré mini, nebo s květinovým vzorem. :D
Vážně nevím v čem k té maturitě půjdu. 
Chtěla jsem si koupit černou 'skater skirt', ale jaksi teď nemám moc peněz, a když ji někde vidím v obchodě, tak stojí 499,-. #what ?!
Malý kousek černé látky, který teď celkem letí, za 499,-  fakt né nooo. :D

Tak mi mamča řekla, ať si seženu látku, že mi ji ušije. 
Tak se těším, až se mi podaří sehnat látku, která se mi bude líbit.

Naštěstí mi kamarádka nabídla, abych si k ní přijela půjčit nějaké sukně, 
má je ráda a nosí je často. :)

Tady máte můj outfit vytvořený v Polyvoru, který by se mi líbil.


Každopádně, až budu pořádně rozhodnutá, tak se ještě ozvu. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)