úterý 22. dubna 2014

Impossible wishlist

Zdravím! Dnes mám celkem super náladičku! 
Školu mám až od 9:50, ale ranní ptáče dál doskáče. Ještě k tomu mi taťka řekl, že mi do školy dnes půjčí auto, takže megasupersuper nálada! :D No dobrý, a teď raději k tématu. 
S kamarádkou z blogu Otravná Michaela děláme rádi koláže v Polyvoru, tak jsme se dohodly, že uděláme koláž na téma 15 věcí, které moc moc chceme, ale z nějakého důvodu je nemáme. 
Dobře, říkám 15, přitom neumím počítat a mám jich tam 17. 
(ty prstýnky jsou sada) :D

 Air Force 1 - už na ně šetřím, umírám z nich!!
Nike Jordan - nebudu mít
Nike Run - boty na běhání chci hned po maturitě!! 
Vans - chci hodně, ale nejsou kvalitní bych řekla
Converse - jednou je budu mít
Vans batoh - slaďoučkej
Vans Snapback - škoda, že mi tyhle čepice nesluší :((
Boy London beanie - hrozně chci něco od Boy London!!
iPhone - asi až si budu sama vydělávat
eos balzám - joo, do léta ho chci a chci a chci! :D
Rayban brýle - longbord longbord rejben brejle :D
Urban Decay Naked - nikdy mít nebuduuu
Fujifilm Polaroid - zamilovala jsem se do polaroidu!
Michael Korse hodinky - jasan!
prstýnky - drobnost :)
Selfie beanie - But first, let me take a selfie 

Tak tohle byl můj nesplnitelný wishlist. Těch věcí by se našlo spoustuu, ale o tom zas někdy jindy. :) Mějte krásný den

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)