pondělí 21. dubna 2014

Pár informací o mém životě a blogu.


Zdravím! Ze všeho nejdřív vám chci popřát skvělé Velikonoce, přesto že je nesnáším. :D
Přijde mi divné dávat cizím dětem sladkosti a chlapcům nalévat panáky rumu pouze za to, že vás párkrát šlehnou pomlázkou po zadku. Ale každého věc.


Za další bych se hrozně chtěla omluvit, že nepřidávám články tak často jako dříve, ale skoncovaly se mnou nabíjecí baterky, nebo nabíječka těch baterek do zrcadlovky a já nevím co dělat za články, bez kvalitních fotek. Teď prostě nemám peníze zrovna na tohle. Ale za dva týdny mám narozeniny, tak snad pořídím, nebo možná dostanu nový, pouze malý digitální fotoaparát.

Za dva týdny píšu státní maturitu z matiky, z češtiny už jí budu mít za sebou. No řeknu vám, mám bobky už teď. Budete mi muset držet všechny palce co máte. :D 
Myslím, že víc blogerek letos maturuje, takže si palečky připravte. :D

Takže shrnutí je následující. Byla bych moc ráda, kdybyste mi napsaly návrhy na nějaké články, u kterých nejsou nutné fotky. Vážně by mi to moc pomohlo!! :) 

2 komentáře:

  1. Pěkný článek! :) U jiných blogerek mě baví číst třeba Daily Review, což je to, že napíšeš co jsi celý den dělala ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu a za tip :) Až budu mít zajímavější den, než učení, učení, učení, tak zasednu večer k počítači a sepíšu, snad to bude lidi zajímat. :) Děkujii :)

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)