čtvrtek 17. dubna 2014

My love.. FOOD

Vítejte po týdnu u nového příspěvku. V poslední době jsem se dost často nachytala u toho, že si fotím jídlo a pití. :D Ano, miluju jídlo. Nevím proč ho fotím, ale chci se s vámi podělit o to, co mi v poslední době chutnalo. Jídlo tu je a bude, protože by jsme bez něj nebyly my, takže tímto zakládám nový štítek 'Food', a doufám, že vás bude aspoň trochu zajímat. :)

Míšu asi všichni znáte, je to můj nejoblíbenější nanuk. Tento byl letos můj první. :D


Čokoládový shake z Mekáče♥♥♥


Vynikající domácí houstičky od maminky. :)


Ano, občas i něco zdravějšíhoo :)
Cherry rajčátka, mozzarela a nějaký lupení.


Mega hranolkyy.


Štrůdl, opět od mamči.


Medovník od bráchy za výpomoc ve stánku. :D


Chtěla jsem ochutnat nový Lays, jinak moc brambůrky nejím. 
Ale tyhle docela šly. :)


Dr. Pepper od druhýho bráchy. :D
Byl docela fajn, ale neochucený je lepší.


Zkoušela jsem nějaký ovocný shake z jahod a banánůůů :))


Jiný Skittles, než tyto si už v životě nekoupím!!!


Nej, nej snídaně od mladšího bráchy. 
Kakao s marshmallows, cookies, jahody s cukrem a Skittlesky. :))


2 komentáře:

  1. Ahoj...chtěla bych se tě zeptat, jak jsi vytvořila ty štítky vpravo, nemůžu na to přijít :)
    Moc pěkný článek ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, když máš jakoby seznam tvých článků, tak nad ním máš nalevo od ''Publikovat'' takovou cedulku, na kterou klikneš a už se ti zobrazí ''Nový štítek''. Na to klikneš a pak si založíš štítků kolik chceš a označíš články, které chceš zařadit do štítků. :) Snad to pochopíš, kdyžtak e-mail: emily363@seznam.cz. A děkuji :))

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)