středa 9. dubna 2014

My most beautiful make up TAG

Zdravím  a vítám všechny. Tentokrát jsem se rozhodla znovu o TAG. Nemám totiž zrovna v poslední době moc nápadů ani čas na články ani DIY, což mě mrzí.

Tento TAG spočívá v tom, že vám ukážu moje makeup produkty, které jsou v mé sbírce podle mě nejhezčí. Může se jednat o balení, nebo třeba jen barvu. Let's go.

První dva výrobky jsou z limitované edice Hugs & kisses od Essence. 
Na téhle tvářence (koupené po slevě) se mi líbí hlavně ta barva a barevné písmenka LOVE.
i když .. #fucklove


Na tomto lip tintu z té samé edice miluji tu barvu, vlastně i balení je fajn. :)


Bronzer od Essence je můj nejoblíbenější. Tyto barvy a jemný třpyt mi vážně sedí. :)


Dermacol Love Lips jsem zmiňovala na blogu už několikrát.
 #socute


Lip Seduction od Dermacolu. Můj odstín mi nesedí. :/ Ale palec nahoru za ten obal.


Ta barva, ten třpyt, ten obal!! ♥
Jen ta cena. ://


Jediná věc od SHE co vlastním. Hrozně sladké mini balení:))


Prostě zbožňuju ty obaly od Catrice.


Čtveřice plná pigmentu od Avonu. Se zrcátkem jak se patří.


Asi dost nudné. Omlouvám se, do příště to zlepším. :)




2 komentáře:

  1. Chtěla bych ty srdíčkový balzámy na rty od Dermacolu, utekly mi! :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás v drogeriích je ještě mají.. Já osobně je zbožňuju, i za tu cenu :))

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)