čtvrtek 3. dubna 2014

Raduj se z maličkostí!

Sama se neumím poslední dobou radovat a chci psát o tom, jak se radovat? 
Tak jinak. Raduji se, ale málo, vážně jen občas. Většinu času jsem v šíleným stresu a depresích z učení, školy, maturity, kluků a tak podobně. 
Možná tohle zažívá spoustu holek, třeba i kluků, ale já to nesu vážně těžce.
Taky mě štve, že kvůli učení nemám ani čas na blog. Tak jsem dnes konečně něco nafotila, aby tu nebylo tak prázdno a vy jste vůbec věděly, že žiju.

Je to asi dva týdny zpátky, co jsem měla jet vlakem, docela dlouhou cestu, tak jsem si a nádraží koupila časopis, který mě zaujal jako první. Na titulní stránce Nina Dobrev a uvnitř samé skvělé články. Navíc k němu byl i dárek, a to malý tělový krém od Dove. Díky JOY! 


Radovat se z maličkostí. Tady jsou hned tři. Mini krém od Dove, který byl jako dárek v časopise JOY a malé balení deodorantu do kabelky od Baley. 
Lip Smacker mi přivezl taťulda z Německa. Takže radost. :)


Sedmikrásky vážně milujuuu 


Chtěla jsem zachytit tu včelu, ale jaksi se rozmázla. :D


2 komentáře:

  1. ..tohle je vážně super! Nádherně píšeš,a máš skvělý fotky! :)

    OdpovědětVymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)