čtvrtek 27. března 2014

Spring TAG

Zdravím! Přijde mi, že už jsem dlouho nepsala žádný tag, a když už tu máme konečně to pravé jaro, proč neudělat tag, který se týká jara? Otázky jsem našla někde na internetu a na některé vám ani neřeknu odpověď, ale pojďme na to.


1/ Oblíbený lak na nehty na jaro?

Hlavně tento světle fialkový z Clarie's, ale i ostatní pastelové barvy, 
světle modrá, bílá, mint a tak..



2/ Oblíbený výrobek na rty?

Pro mě je překvapením tento balzám na rty od Avonu za 29 Kč, 
který má více pigmentu, než leckterá drahá rtěnka.. 



3/ Oblíbené šaty?
Šaty a sukně nenosím, takže bohužel nemůžu odpovědět, 
ale mám v plánu koupit si na jaro a léto černou skater skirt.

4/ Oblíbená jarní květina.
Tulipányyyyy♥



5/ Šátek
Šátky nenosím, jen v zimě.

6/ Svíčka
Svíčky také jen v zimě.

7/ Voňavka

Krásná jarní květinová vůně.



8/ Kde bych chtěla zažít jaro? 

Rozhodně v Holadsku. S mamkou! Jednou jí ten sen musím splnit. :))♥

9/ Co mám na jaru nejraději?

Každý rok mám jaro hodně ráda, asi protože už je prostě krásné počasí a tak, ale letos maturuji, takže jaro trávím zahrabaná v učení. #reallygreat

Doufám, že se vám to líbilo. Užívejte jaro. Taky se tak netěšíte na změnu času? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)