čtvrtek 16. ledna 2014

Co mi chybí?

Jak už jsem psala včera, budu psát víc článků ze života. Potřebuju se vypsat ze svých špatných nálad. Takže kdybych psala chyby, nesmysly nebo tak, omluvte mě prosím. Rozhodla jsem se sepsat pár věcí co mi chybí a myslím, že kdybych je měla, bylo by mi líp. Tak co mi chybí? Chybí mi kluk, pocit, že mě někdo miluje a někomu na mě záleží. Chybí mi radost ze života a pochopení od ostatních. Vlastně i pochopení ostatních. Chybí mi praví přátelé, které nemám. Chybí mi otázky z maturitního předmětu (teď je píšu najednou s článkem). Chybí mi důvěra od ostatních! Chybí mi čas, boty ,do kterých jsem se v obchodě zamilovala, a peníze na Nike AF1 :'( . Chybí mi jeden člověk, tak moc! Možná i jeden další. Oba jsou to kluci, mé bývalé lásky. Přijde mi, že jsem s nima zažila hrozně málo a chtěla bych to napravit. Chybí mi ňáká pořádná párty!!! Těším se na maturiťák. 

2 komentáře:

  1. život je dlouhá cesta.. jednou jsi dole a jednou nahoře... Já to mám tak, že mám chvíle, kdy mám podobné pocity asi prázdnoty? jako ty a pak se to slije do stavu, kdy zažívám pocity štěstí a stane se to tak plynule, že ani nevím jak nebo jaký k tomu byl podnět... Radím setrvat, bojovat... :) Držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi tak milá a povzbuzující! Děkuji moc. Snad se to nějak zlepší.. Protože ty stresy ze všeho mě už nebaví.. Děkuji :)

      Vymazat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)