středa 15. ledna 2014

25 random facts about me

Ahoj! Tak tady je 25 faktů o mě. Jestli to budou blbosti, tak se omlouvám. A kdo to přečte, tak mě zajímá, jestli se s někým v něčem shodujeme. :)
Nebrala jsem nikde žádné inspirace, prostě jsem to teď jen tak za hoďku napsala.

1) Miluju zebrovaný vzor! Plánuju udělat článek a vyfotit všechny mé zebrované věci! :D
2) Chodím na střední školu stavební, ale nikdy v tom oboru nechci pracovat.
3) V květnu mě čeká maturita a dost se bojím.
4) V období maturit oslavím 19 narozeniny! :)
5) Vyhrála jsem tablet od Samsungu a předával mi ho sám Ben Cristovao!!! ♥
6) V šatníku mám spoustu šatů a sukní, ale nenosím je.
7) Miluju rap, český i zahraniční. Ektor, DJ Wich, Marpo, ATMO music, Paulie Garand, Mac Miller♥ atd. atd. atd... Byly by jsme tu dlouho. 
8) Zbožňuju Rihannu!!!! ♥ (jsem na kluky :D)
9) Ráda čtu knížky, ale musí mě začít bavit hned na začátku. 
10) Neustále si stěhuju nábytek v pokoji.
11) Máme 5 psů a miluju je! 
12) Často mám takovou kreativní náladu, tak zkouším různé DIY projekty.
13) Ráno mi stačí 20 minut po budíčku a můžu jít z baráku.
14) Mám ráda sushi. Mám radost z toho, že už si ho dělám sama a vypadá i chutná skvěle.
15) Jednu dobu jsem natáčela videa, ale ani jedno jsem nikdy nezveřejnila.
16) Jsem vážně úchylná na to, aby měli lidé upravené nehty a vlasy.
17) Neumím šetřit peníze, vždy když si řeknu, že budu šetřit, tak je stejně utratím. :( 
18) Už nemám žádnou nejlepší kamarádku. Neznám nikoho, kdo si nechá věci pro sebe.
19) Mám pět spolužaček, dokážu se bavit jen s jednou z nich, na zbytek jsem alergická!
20) Nedokážu usnout bez vyčištěných zubů. 
21) O prázdninách jsem zkusila ombre, to bylo poprvé a co jsem měla barvené vlasy.
22) Měla jsem jen jednoho kluka.. Bylo to ztracených 5 měsíců mého života.
23) 23 je moje šťastné číslo!
24) Mám tolik oblečení, ale stejně furt nemám co na sebe.
25) Nemám zbytečně moc kosmetiky, vždy si koupím jen to, o čem vím, že využiju. 

To byla fuška! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc ti děkuji za návštěvu blogu a komentář. Každá odezva mě potěší. Měj se krásně a brzo se vrať! :)